neděle 20. října 2013

Moje termoska

Ve fyzice teď probíráme teplo a proto nám paní učitelka zadala, abychom si vyrobili vlastní termosku.
Nejdříve jsem si připravila: zavařovací skleničku, polystyren, lepící pásku, lepidlo a molitan. Vše jsem si shromáždila na stůl a začala vyrábět.


Měla jsem různé kousky polystyrenu, a proto jsem je seskládala tak, aby se do nich vešla sklenička.


Slepila jsem všechny dílky kolem skleničky.








 







Vystřihla jsem si z molitanu obrys víčka a ten nalepila na vrch víčka.









Ještě jsem k termosce přidala lžičku, aby sklenička nepraskla, až se do ní bude nalévat horká voda.










Doufám že se vám můj popis líbil a inspiruje vás, a že mi termoska bude fungovat.

PS: termosku jsem do ponožek nezabalila, protože se mi tam nevešla :).

Žádné komentáře:

Okomentovat